23.06.2016

Системою управління документами «ДОК ПРОФ 3» охоплений Центр надання адміністративних послуг у м. Мукачево.

Заявки про  надання  адміністративних послуг реєструються у відповідних картотеках. Документи, необхідні для отримання послуги, скануються, і заявка автоматично направляється на виконання до відповідних  підрозділів  виконавчого комітету Мукачівської міської ради, задіяних у наданні послуги.
Відпала необхідність витрачати папір на ксерокопіювання документів, збільшилась швидкість відпрацювання заявок на адмінпослуги.
А послуги, пов’язані з реєстрацією / зняттям з реєстрації місця проживання / перебування,  одразу ж відпрацьовуються фахівцями Центру  надання адміністративних послуг  у  Реєстрі територіальної громади.
Наразі  виконуються  роботи з  впровадження  електронного цифрового підпису та інших реєстрів.