11.09.2017

                                                                  Спеціалістами ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» з вересня 2017 року введена в промислову експлуатацію «Система електронного документообігу  Міністерства соціальної політики України»  на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами  «ДОК ПРОФ 3».

 

 

Серед ключових рішень проекту, які можуть бути цікавими центральним органам виконавчої влади, є:

-         конвертація документів за останні 10 років з попередньої системи документообігу без втрати даних;

-         побудова процесів безпаперового опрацювання документів на всіх  етапах їх виконання та створення;

-         понад 300 робочих місць, усі підрозділи та усі рівні керівників та виконавців;

-         безпаперове візування (погодження, ознайомлення та підписання) проектів документів із збереженням історії візування;

-         автоматичне присвоєння реєстраційних атрибутів електронним документам відразу після їх підписання керівником;

-         контроль використання електронного цифрового підпису при візуванні документів;

-         спеціалізовані робочі місця для керівників та їхніх помічників;

-         автоматизована доставка електронних документів кореспондентам, які підключені до СЕВ ОВВ; автоматичне зрощування гілок резолюцій при повторному визначенні одних і тих самих виконавців;

-         автоматичне створення структурованих резолюцій на основі пунктів структурованого документа;

-         створена Система обліку публічної інформації.